Hieronder staan de meestgestelde vragen. Staat je vraag er onverhoopt toch niet bij voel je vrij om ons een e-mail te sturen op hello@biteswelove.nl. We helpen je graag!

Algemene vragen

Hoe kom ik met jullie in contact?

Voor algemene vragen kun je ons een mail sturen naar hello@biteswelove.nl. Heb je een vraag over zakelijk bestellen? Stuur dan een mail naar zakelijk@biteswelove.nl. Je kan ook bellen naar 020-2331750. We zijn telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.30 uur.

Waar zit het kantoor van BitesWeLove?

We werken in de leukste wijk van Amsterdam, namelijk de Pijp! Wil je ons graag iets leuks opsturen? Ons adres is Hemonystraat 54HS 1074BS Amsterdam.

Ik heb nog een (oude) kortingscode ,hoe wissel ik deze in?

Het invullen van je kortingscode kan je doen via je winkelmandje. Wanneer je klikt op ‘winkelmand bekijken’ zie je als je naar beneden scrolt een veld om een kortingscode in te vullen. Het percentage of de korting gaat dan af van je bestelwaarde en wordt automatisch verrekend. Let goed op de datum tot wanneer de code geldig is. Als het niet werkt kan het zijn dat deze is verlopen.

Is er wat onduidelijk? Stuur een e-mail naar hello@biteswelove.nl met je voucher of vouchercode. Dan lossen we dit natuurlijk op!

Vragen over onze bites

Waar kan ik zien wat er in de bites zit?

De ingrediënten declaratie van de bites vind je op de achterkant van de verpakking, deze is ook online te vinden op de productpagina van de bites in de webshop. Klik op de bite waarvan je de ingrediënten wilt bekijken en scroll naar beneden.

Zijn de bites vegetarisch?

Yes. We zijn all about plant-power! Al onze bites zijn dus vegetarisch, maar niet alle bites zijn vegan. Onze Chocolate Nut Mix bevat namelijk wat melkpoeder. (We are working on it!) Wil je graag vegan bites? Filter dan op ”vegan” onder het kopje ‘Filter producten in de shop’. Onze bites zijn overigens niet gecertificeerd Vegan en dragen geen vegan keurmerk.

 

Zijn de bites geschikt voor kinderen?

Ook voor kinderen is een kleine hoeveelheid noten elke dag een goed idee. Het voedingscentrum zegt hierover dat je kinderen onder de 4 jaar beter geen hele noten of pinda’s kunt geven. Bij jonge kinderen zijn het gebit en de mondspieren nog niet volledig ontwikkeldd. In hele noten kunnen ze zich verslikken. Het advies van het voedingscentrum is dan ook eet zoveel mogelijk rustig aan tafel en blijf er altijd bij als je ze hele noten geeft.  De portieverpakkingen zijn natuurlijk een handige en gezonde snack voor in de lunchbox.

Ik mag niet teveel zout binnen krijgen, kan ik jullie bites eten?

Wij proberen zo min mogelijk zout toe te voegen aan onze mixen om onze bites zo gezond mogelijk te houden. Zo hebben we onze Soya Nut Mix bijvoorbeeld hartiger gemaakt door deze te marineren in tamari waardoor we minder zout hoeven toevoegen, en zijn de pinda’s in de Chilli Nut Mix ongezouten pinda’s. Aan de Mixed Nuts, Apricot Nut Mix, Cinnamon Nut Mix is geen zout toegevoegd. In onze webshop kun je per product zien hoeveel zout de bite bevat..

Ik heb een notenallergie. Kan ik de bites eten?

Helaas, met een notenallergie kun je onze bites beter niet eten. Al onze mixen worden in één notenfabriek gemaakt dus kan er altijd kruisbesmetting plaatsvinden, sporen van noten kunnen dus in onze mixen voorkomen. Onze Crunchy Peas zijn gemaakt van groene erwten en bevatten in principe geen noten, maar worden in dezelfde fabriek geproduceerd en kunnen dus sporen of zelfs (hoewel we onze uiterste best doen dit te voorkomen) in een uitzonderlijk geval een stukje noot bevatten.

Ik heb een glutenallergie/intolerantie. Zijn de bites geschikt voor mij?

Noten zijn van nature glutenvrij. De meeste overige ingrediënten van onze bites zjin dat ook. Omdat onze bites op een productielocatie worden verpakt kunnen we echter niet 100% garanderen dat onze bites glutenvrij zijn. Let op: De Soya Nut Mix en Crunchy Peas zijn niet glutenvrij en bevatten ingrediënten met gluten.

Alles over bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen is heel simpel. In onze webshop kun je gemakkelijk bites in je winkelmandje plaatsen uit de shop. Wil je bestellen voor jezelf nog makkelijker maken? Maak dan een account aan. Bij de volgende keer dat je gaat bestellen hoef je dan niet weer je gegevens in te vullen.

 

Hoe betaal ik mijn bites?

In onze webshop kun je heel makkelijk online betalen via IDEAL, creditcard, of Paypal.

Ik wil bites voor mijn bedrijf bestellen, kan dat?

Zeker, dat kan. We hanteren voor zakelijke klanten andere prijzen en bieden o.a. de mogelijkheid te betalen op factuur. Kijk voor meer mogelijkheden onder het kopje ‘zakelijk bestellen‘ of stuur een mailtje naar zakelijk@biteswelove.nl voor meer informatie of een offerte op maat. 

In welke hoeveelheden kan ik bestellen?

Onze portieverpakkingen zijn te bestellen in een veelvoud van 12 stuks. Je bestelt dus altijd per 12, 24, 36, etc. Onze stazakken bestel je per 6 stuks, maar deze kan je ook los bestellen. Bij een bestelling boven de €35,- zijn de verzendkosten in Nederland gratis.

Ik wil graag een adreswijziging doorgeven

Je kunt een nieuw afleveradres toevoegen door naar je account te gaan en te klikken op adressen. Je kunt hier zowel je factuuradres als je bezorgadres makkelijk aanpassen. 

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag! Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Heb je jouw bestelling minder dan een kwartier geleden geplaatst? Bel dan even naar ons kantoor  020-2331750. Dan kijken we graag of we de bestelling nog kunnen annuleren.

Ik wil mijn bestelling retourneren, kan dat?

Als je je bestelling retour wilt sturen, kan je contact opnemen met hello@biteswelove.nl. Via de mail krijg je informatie over het retourneren van je product en wat er mogelijk is . Zodra je bestelling bij ons terug is, zal je aankoopbedrag binnen 5 werkdagen worden teruggestort.

 

Ik ben mijn factuur kwijt, waar kan ik deze vinden?

Je kunt je facturen gemakkelijk downloaden op je eigen profielpagina.

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?

Ja, dat kan maar onze bestellingen worden heel snel verwerkt. Mocht er iets verkeerd zijn gegaan bij je bestelling, neem dan telefonisch contact met ons op via het telefoonnummer 020-2331750. We zijn telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.30 uur.

Mijn verzending

Betaal ik verzendkosten?

In Nederland maken én bezorgen we de box voor €3,96. Bij bestellingen boven de €35,- zijn de verzendkosten in Nederland gratis. Voor verzendingen naar België betaal je €7,50.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Wij versturen bestellingen die op werkdagen geplaatst worden voor 18:00 uur nog dezelfde werkdag. We werken met PostNL, dus de meeste leveringen komen de volgende dag, of uiterlijk een dag later binnen. Je volgt je bestelling met de Track & Trace van PostNL die je ontvangt per email.

Waar kunnen mijn boxen bezorgd worden?

Waar je wilt. Het kan zijn dat er extra verzendkosten gerekend worden voor een verzending buiten Nederland. Je kunt aangeven waar je de box wilt hebben; gewoon thuis of bijvoorbeeld op je werk. 

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Onze cadeaudoosjes passen easy peasy door de brievenbus. Dus thuisblijven voor dit pakketje hoeft niet! Andere pakketten worden over het algemeen in een grotere doos verzonden en passen niet door de brievenbus.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, onze bestellingen hebben allemaal een Track & Trace code. Op deze manier kun je precies zien wanneer je bites geleverd worden. Je ontvangt een e-mail met deze code zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Ook vind je deze code terug in je besteloverzicht.

 

Wat doe ik als mijn bestelling niet geleverd is?

Wij hebben verstand van tussendoortjes, minder van post. Daarom werken we samen met een verzendpartij. Zij zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt. Op je persoonlijke profielpagina staat de verzenddatum en hier vind je ook jouw Track&Trace code. Heb je jouw box toch niet ontvangen neem dan contact met ons op via hello@biteswelove.nl. of telefonisch op het nummer 020-2331750. Dan gaan we meteen uitzoeken wat er met je box gebeurd is.

Ik heb een klacht over de bites, hoe lossen we dit op?

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Dit lossen we graag zo snel mogelijk op. Neem je contact met ons op via de mail hello@biteswelove.nl of bel naar 020-2331750. Dan komen we samen tot een goede oplossing.

Werken bij BitesWeLove

Zijn er vacatures bij BitesWeLove?

Ja, onderaan onze site zie je het kopje ‘vacatures‘, hier staan de beschikbare vacatures.

Kan ik stage lopen bij BitesWelove?

Ja, wij hebben geregeld plek voor stagiaires bij ons op kantoor. Kijk bij onze vacatures op de website of neem contact met ons op. Je kunt ons mailen op hello@biteswelove.nl of bellen naar 020-2331750.