Where healthy meets tasty*

De wereld verdient gezondere snacks: om te ontspannen, bij te tanken en jezelf te verwennen. Wij geloven namelijk dat ‘snacken’ en ‘gezond’ geen tegenpolen zijn, maar perfect samen gaan.

Daarom hebben we besloten de snackindustrie op zijn kop te zetten met ongelooflijk lekkere en gezondere bites. Tussendoortjes die ervoor zorgen dat je je goed voelt wanneer je een pauze neemt van werk, school of elke andere verantwoordelijkheid waar je je even los van wilt maken.

 

Check onze bites

*De BitesWeLove producten zijn een bron van eitwitten en/of vezelrijk, daarmee dragen ze bij aan spiergroei en/of een goede darmwerking.

HOE HET BEGON

Wat in 2015 begon als een online abonnement is uitgegroeid naar een internationaal merk van gezonde snacks met meer dan 1.800 verkooppunten in retail en meer dan 2.000 verkooplocaties in foodservice. Jaarlijks maken we meer dan 7.5 miljoen snackmomenten gezonder. Met een uitgebreid assortiment van hartige en zoete snacks op basis van noten, bonen, linzen en gedroogd fruit kun je onze bites vinden in de supermarkt, het tankstation, in de kantine op school of werk en zelfs in hotels. Onze basis is te vinden in Nederland, maar je vindt onze snacks inmiddels ook in Duitsland, Belgie en zelfs in Cyprus, Griekenland, Polen en Dubai. De wereld ligt aan onze voeten!

ACHTERGRONDEN

Met achtergronden in de supermarkt- retail en scheepvaartfinanciering, kunnen Marleen en Liesbeth niet meer van elkaar verschillen. Maar wat ze wel delen, is een enorme passie voor eten en alles wat lekker is. Marleen begon haar werkende leven als categorymanager voor het chips- en tussendoortjesschap (surprise, surprise) bij een grote supermarktketen waar ze ontdekte dat de snack wereld wel wat opschudding kon gebruiken.

AND THEN THEY MET..

Samengebracht door de liefde voor ‘good food’ en gezonde, lekkere snacks, besloten ze BitesWeLove op te richten om te bewijzen aan de wereld dat “snacken” en “gezond” hand in hand kunnen gaan, zodat je nooit meer hoeft te kiezen. Blijf op de hoogte van onze plannen en ambities en volg de rollercoaster van het opzetten van een food-merk.

Volg onze reis

We’re a proud B Corp!

Dit betekent dat we voldoen aan hoge normen op het gebied van sociale en milieueffecten. Ons doel is om ons bedrijf in te zetten “as a force for good”. We maken deel uit van een groep van meer dan 4.000 mede B Corps – zoals Tony’s Chocolonely, Innocent & Dopper.

B Corp, baby!

Meet the team

This is where the magic happens: het BitesWeLove team. Allemaal bite-fans met een passie voor goed eten, doing business as force for good en hun eigen super powers.

MARLEEN BASART

Founder & Director 

LIESBETH GOUWENS

Director/Strategist 

NICOLE VAN WIJK

Head of operations 

LUUK ELKHUIZEN

Head of sales 

JASMIJN BAKKER

Account manager 

TOM LAGARDE

Account manager 

LIMEI GUNN

Operations & Impact 

LINN VAN RIJSWICK

Marketing & Design 

LOIS HEEMSBERGEN

Jr. Brand Manager 

ANOUK VERSCHOOR

Jr. Content Creative